luni, 14 mai 2012

„Produs de Cluj” sau Produs din buzunarele noastre?






Vă salut din nou cu căldură şi sper să vă ţină un pic de cald in zilele în care s-a intors frigul. Eu cred că nici anotimpului nu-i prieşte campania aceasta şi se comportă cu răceală, cam aşa cum a fost timp de 4 ani „Iarna nu-i ca Vara”.

Tind să cred că după ce am să scriu, acum o să spună :”pe aştia nu-i mai putem mulţumi”, aşa şi este, pe mine dragii mei nu m-aţi convins deloc, dar absolut deloc.
Este ca şi cum mi-ai face o petrecere surpriză de ziua mea cu mâncare, băutură, animatoare, trupă live şi spectacole şi după aceea m-ai pune să plătesc nota lăsându-mă fără bani. Faceţi ca si americanii care bombardează pentru pace: la fel pot spune şi eu ca fac sex pentru perpetuarea virginităţii. O ţară a contrastelor;

„Produs de Cluj”, pe fluturaşul ăla frumos găsit în poştă de pe care rânjit stă Preşedintele Consiliului Judeţean, scriind că prin bunăvoinţa Consiliului s-a făcut această sărbătoare. Eu nu am gasit-o dragii mei deloc amuzantă, deloc, pentru asta s-au tăiat salariile? Pentru asta s-au tăiat pensiile? Pentru asta s-a majorat TVA-ul? Spuneţi-mi!

 Şi cică promovaţi Produs de Cluj, dar nu aţi făcut nimic când au intrat pe piaţa clujeană şi gherleană diferiţi producătorii străini! Stiaţi că în Franţa hypermarketurile sunt obligate să vândă un anumit procent din stocul total de produse naţionale ? Ei, asta inseamnă cu adevărat promovarea produselor locale!!! De fapt nu faceţi nimic altceva decât să vă legati de un subiect emoţional ca să vă promovaţi imaginea pe BANI PUBLICI !!

Oamenii mor  de foame la 2 metri de voi iar voi faceţi petrecanie omului care incă nu a murit, veselie şi chiuieli din BANII NOŞTRI!!! Mi-aţi arătat cât de mârşavi sunteţi , pe faţă mă minţiţi că asta nu este campanie PDL-istă deloc , este o adunare sătească în care bei şi te petreci, cu faţa lui Tişe pe flyer.
Ce-i drept nu a scris votaţi-mă , nu a avut stampila pe frunte, a fost legitim, în zilele acestea când găleata electorală a devenit istorie, o faceţi în felul vostru, vă jucaţi pe nervii noştri cu bere şi lăutari.

Hai noroc şi voie bună că mult ne-ati cântat în strună! Uiuiuiui!

Dragilor, aveţi nevoie şi de votul meu dar pe mine nu m-aţi convins!

Vă pup pe portofel şi ne auzim!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu