marți, 5 iunie 2012

La mintea cocoşului...

                         
Vă salut şi probabil deja vă întrebaţi ce este la mintea cocoşului? Păi este ca un banc pe care il stiu:

-Aduse fermierul un cocoş tânăr în curte ca să se ocupe mai bine de gaini.
În curte cocoşul cel tanar îl ia tare pe cocosul bătrân:

-Auzi aici moşule! De-acum înainte eu mă ocup de toate găinile de aici, ţi s-a terminat porţia!

Cocoşul cel bătrân încearcă să cadă la o întelegere cu el şi îi spune:                                                                     

-Dragu tati cocos hai să împărţim găinile, tu le iei pe alea tinere şi eu mă mulţumesc cu alea bătrâne. Dar cocoşul tânăr nici nu a vrut să audă, la care cel bătrân îi propune o cursă în jurul ogrăzi şi cel care ajunge primul caştigă toată curtea.

Cocoşul tănâr încrezător în puterile lui îi dă un avans de 30 de secunde cocoşului bătrân, şi începe să alerge şi când era aproape de cocoşul bătrân fermierul îl împuşcă zicând : Fira-ţi voi a dracu, al 5-lea cocos poponar.

Cam aşa fac şi aştia  cu noi, noi încercam să-i batem cu capu încrezători pe puterile noastre doar că ei nu sunt orice fel de proşti, aştia sunt proşti cu vechime, te aduc la nivelul lor şi te bat din experientă. 

Uite că am intrat în ultima săptămână de campanie şi baieţii în portocaliu şi-au schimbat culoarea. M-am tot intrebat de ce au facut una ca asta, ca doar era brandul lor era cea mai de preţ culoare, de ce au schimbat-o? 

Păi au schimbat-o în albastru ca de portocaliu li s-a făcut ruşine, iţi dai seama , să ţi se facă ruşine de propria ta identitate, şi totul pentru că nici ei nu sunt mândri de ce au făcut, nu se prea pot lăuda dar iţi cer în continuare votul.

Weeckend-ul ăsta la Gherla am participat  în Piaţa Autogării la concertele oferite de actualul primar şi de partidul pe care îl reprezintă, printre toate scandarile copiilor, minori bineinteles, din faţă am auzit concertul şi într-o măsură mi-a şi plăcut, până ce mi-am dat seama că acest concert a fost plătit, indirect, din banii tăiaţi de la angajaţi, din cei 25%  de la mama care este profesoara, din majorarea TVA-ului , adica de la noi sau din comisioanele pentru diverse lucrari publice .
Şi totuşi işi asumă creditul că i-a chemat? Atât? Păi dragi mei atât ştiu să fac şi eu să dau un telefon şi să vină şi să cânte din bani voştri.

Vedeţi dragi mei de ce îi la mintea cocoşului? O fac făţiş în faţa voastră pentru că doresc să vă bată din experienţa.
Dar duminică noi o să fim chemaţi la vot, şi vom avea de alege: să ne mulţumim cu aceste concerte o dată la patru ani sau nu. O să alegem pe aceia care din punct de vedere al traiului de zi cu zi nu ne-au oferit nimic, când au avut posibilitatea, dar ne-au organizat concerte? Oare asta îi datoria primarului să ne facă concerte o dată la patru ani sau să administreze cu corectitudine oraşul  în continuu şi nu numai în preajma alegerilor?

Vă pup pe portofel şi ne auzim.

2 comentarii: