luni, 9 aprilie 2012

Tu esti Gherleanul


Vă salut pe toţi cu cea mai mare căldură şi vă mai deranjez cu o nouă postare .

Gherleanul nu sunt doar eu pentru că Gherleanul  înseamnă 20.450 de locuitori, 20450 de păreri, 20450 de moduri în care vedem situaţia orasului nostru asa că vă invit să-mi trimiteţi şi voi câte un articol şi eu in limita decenţei şi a obiectiviţi îl voi posta .

Scrieţi-mi părerile voastre sincere şi gândurile voastre cât mai originale,  dar vă rog decente pe adresa de email orasulgherla@gmail.com.

Vă puteţi semna sau nu, decizia vă aparţine, dacă doriţi chiar şi poze să ne trimite-ţi, dar nu vă fie frică, printre ce o să scrieţi voi o sa mai mă strecor şi eu, aşa că fii vocea oraşului tău, spune-ne ce vă place dar şi ce nu vă place amintiri şi oameni care vă plac sau care nu vă plac, ce aţi schimba la oraş daca aţi putea, orice consideraţi că merită spus despre Gherla .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu